Frequently Asked Questions

Er alle produkter i Finaldrive-trackmotors sin nettbutikk tilgjengelige for kjøp?

Ja, alle produkter er på lager og klare til å sendes.

Hva hvis jeg trenger hjelp med noe?

Du er alltid velkommen til å kontakte vårt kundeserviceteam. De vil hjelpe deg med å finne riktig beltegir til maskinen din og svare på alle spørsmål du måtte ha.

Sender Final Drive A/S til alle land?

Vi tilbyr verdensomspennende frakt. Levering innen Europa er gratis! Fraktkostnader til land utenfor Europa varierer. Vennligst spør vårt kundeserviceteam for mer informasjon.

Hvordan får jeg gratis levering?

Gå til vår butikk og kjøp enkelt et beltegir.

Hvorfor tilbyr dere gratis levering?

For å gjøre bestillingen enklere for våre kunder. Det er ingen ekstra kostnader. Prisen du ser er prisen du betaler.

Vil det være noen ekstra kostnader eller gebyrer?

Nei, det vil ikke være noen ekstra kostnader eller gebyrer så lenge bestillingen din sendes til en destinasjon i Europa.

Hva om jeg bor utenfor Europa?

Vennligst kontakt vår kundeservice for informasjon om fraktkostnader til ditt land.

Når vil jeg motta bestillingen min?

Hvis bestillingen din er lagt inn før kl. 14.00 UTC +1, vil vi sende den samme dag.

Så snart bestillingen din forlater lageret vårt, vil du motta en e-post med et sporingsnummer, slik at du enkelt kan følge bestillingen din helt til døren din.

Hvilke fraktselskaper samarbeider Finaldrive-trackmotors med?

Vi sender produktene våre med TNT, Schenker og GLS.

Hva er monterings- og installasjonsmanualen?

Det er en veiledning for å gjøre monteringen av ditt beltegir enkel og behagelig for deg.

Hvorfor tilbyr Final Drive A/S denne tjenesten?

Vi streber etter å støtte våre kunder så mye som mulig og hjelpe deg med å installere ditt nye beltegir korrekt og enkelt.

Hvordan får jeg installasjonsmanualen?

Når du mottar ditt nye beltegir, vil installasjonsmanualen være inkludert i pakken.

Hva hvis installasjonsmanualen ikke er inkludert med beltegirom når jeg mottar det?

Vennligst kontakt vår kundeservice med ordrenummeret ditt, så sender de en ny manual per post.

Hva om jeg har spørsmål om installasjonsmanualen?

Du er alltid velkommen til å kontakte vårt kundeserviceteam med eventuelle spørsmål du måtte ha.

Hvordan vet jeg at beltegiret vil passe til maskinen min?

Vi er eksperter når det gjelder beltegir, og våre ansatte har mye erfaring med disse produktene. Hvis du har en maskin som ikke er oppført på nettstedet vårt, vennligst kontakt vår kundeserviceteam, og de vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning som passer perfekt for deg.

Hvordan betaler jeg for bestillingen min?

Vi aksepterer VISA, Mastercard, PayPal, Google Pay og Apple Pay. Vi aksepterer også betaling via vår kundeserviceavdeling gjennom bankoverføring.

Hvordan får jeg fakturaen min?

Du vil motta en faktura via e-post når bestillingen din er sendt, sammen med en lenke for sporing av forsendelsen.

Bestillingsstatus

Du vil motta en faktura via e-post når bestillingen din er sendt, sammen med en lenke for sporing av forsendelsen.

Kan jeg returnere beltegiret mitt?

Ja, innen 30 kalenderdager. Hvis du ønsker å returnere beltegiret ditt, må du ha en skriftlig avtale med vår kundeserviceavdeling.

Kan jeg få refusjon eller bytte beltegiret?

Ja, det er mulig å få refusjon eller bytte beltegiret hvis følgende krav er oppfylt:

- Ingen synlige tegn på bruk (Ingen riper, ingen åpning av portene)

- Originalfakturaen må sendes tilbake med beltegiret, eller sendes på e-post.

- Beltegiret må inkludere alle manualer og originalemballasje.

- Vi må ha beltegiret tilbake innen 30 kalenderdager.

- Kunden er ansvarlig for alle returkostnader.

- Spesialbestillinger eller brukte produkter kan ikke returneres.

Hvis dere godkjenner en refusjon, hvor lang tid vil det ta før jeg får pengene tilbake?

Etter at kundeservicen har mottatt det returnerte beltegiret, sjekket alle kravene og godkjent refusjonen, vil pengene bli sendt tilbake til kontoen din. Det tar 2-7 bankdager.

Hvordan registrerer jeg en retur

Vennligst kontakt vårt supportteam på info@finaldrive-trackmotors.com for å registrere en retur.

Må jeg laste opp en fil/bilde?

Vi anbefaler at våre kunder laster opp et bilde av beltegiret for å akselerere prosessen med å returnere det.

Vær oppmerksom på at ved å fylle ut returforespørselen, har du ikke automatisk en skriftlig avtale med vår kundeservice før den er godkjent.