Returregler
Returer
1. Retur på grunn av endret mening
Final Drive A/S aksepterer gjerne returer på grunn av endret mening, så lenge en returforespørsel mottas av oss innen 30 dager etter mottak av varen og returneres til oss i originalemballasjen, uåpnet og i salgbar stand.
Kunden må kontakte kundeservice før returen, og ha en skriftlig avtale om returen.
Returfrakt betales av kunden, som må arrangere frakten selv.
Final Drive A/S kan ordne henting, hvor detaljer og kostnader er avtalt med kunden.
Når returer er mottatt og akseptert, vil refusjon behandles tilbake til kundens bankkonto eller via betalingen gjort med kredittkort. I tillegg kan vi tilby butikklagerkreditt for et fremtidig kjøp. Vi vil varsle deg via e-post når dette er gjennomført.
(Final Drive A/S) vil refundere verdien av de returnerte varene, men vil IKKE refundere verdien av eventuell betalt frakt.
1.2 Hva kreves for å få refusjon/bytte beltegiret?
o Ingen synlige tegn på bruk (ingen riper, ingen åpning av portene)
o Ingen retur vil bli akseptert uten vår skriftlige avtale.
o Originalfaktura må vedlegges pakken eller sendes på e-post.
o Beltegiret må inkludere alle manualer og originalemballasjen.
o Vi aksepterer retur av bestilte produkter i opptil 30 dager.
o Kunden er ansvarlig for alle kostnader ved returfrakt.
o Spesialbestillinger eller brukte produkter kan ikke returneres.
o Hvis et beltegir returneres uten skriftlig avtale fra Final Drive A/S, vil beltegiret ikke bli kreditert, omdebiteres eller refundert. Kunden har 30 dager til å hente beltegiret på lageret til Final Drive A/S fra mottaksdagen. Etter 30 dager er ikke Final Drive A/S ansvarlig for beltegiret.
o Hvis Final Drive A/S godtar å ta beltegiret tilbake, vil det påløpe et lageravgift på 20 %. Det krediterte beløpet overføres til kredittkortet eller gjennom andre betalingsmetoder.
o Final Drive A/S er ikke ansvarlig for eventuelle paller/pakker som går tapt under frakten.
2.1 Refusjonsmetode:
Refusjoner utstedes til den opprinnelige betalingsmetoden som ble brukt under kjøpet.
2.2 Refusjonsbehandling:
Behandling av refusjon tar 2-7 dager etter at beltegiret er mottatt på vår adresse.
3. Garanti returer
o Final Drive A/S vil gjerne imøtekomme gyldige garantikrav, forutsatt at et krav sendes inn innen 14 dager etter mottak av varer.
o Hvis kunden mottar et skadet, defekt eller feil beltegir ved mottak, vennligst kontakt oss på info@finaldrive-trackmotors.com.
o Beltegir som er skadet, defekt eller feil ved mottak, vil vurderes for full refusjon eller muligheten til å få et nytt beltegir. Men Final Drive A/S må sjekke det på sin adresse i Danmark før kravet ferdigstilles.
o Final Drive A/S tar hånd om utskiftningen av beltegiret og betaler alle tilleggsavgifter under frakten.
o Final Drive A/S er ikke ansvarlig for noen fraktkostnader dersom feilen skyldes kunden.
o Ved mottak av varer for garantikrav kan du forvente at Final Drive A/S behandler ditt garantikrav innen 7 dager.
Når garantikravet er bekreftet, vil du få valget mellom:
(a) en erstatningsvare sendt til deg (om lager er tilgjengelig)
(b) en refusjon i butikklagerkreditt
(c) refusjon til betalingsmetoden din
Final Drive A/S
Bodøvej 8
8700 Horsens
Danmark
DK33397542
E-post: info@finaldrive-trackmotors.com
Telefon: +45 60178150